zdjęcie Faq

Twoje często zadawane pytania są tutaj

Jeśli nadal masz wątpliwości, czy dzięki Speakingathome poczynisz postępy i poprawisz swój poziom języka angielskiego, sprawdź nasz dział z odpowiedziami

Arrow
  1. Jak wyglądają lekcje angielskiego ze Speakingathome?
  2. Jaki poziom znajomości języka angielskiego jest mi potrzebny?
  3. Dla kogo przeznaczone są pakiety lekcji języka angielskiego online?
  4. Jakie są godziny otwarcia?
  5. Jaki jest koszt lekcji języka angielskiego przez Skype?
  6. Jak mogę zapisać się na lekcje u was?
  7. Jak działa metoda płatności przelewem bankowym?
  8. Jak mogę utworzyć konto Skype?
  9. Czy wszyscy nauczyciele są rodzimymi użytkownikami języka?
  10. Z jakim wyprzedzeniem mogę zaplanować swoje lekcje?
  11. Czy mogę odwołać już zarezerwowane lekcje?
  12. Jak można anulować już zarezerwowane lekcje?
  13. Czy nauczyciel może odwołać zajęcia z języka angielskiego, na które jestem już umówiony?
  14. Czy kursy angielskiego online, na które zapisałem się w Speakingathome, tracą ważność?
  15. Czy mogę odbywać lekcje Speakingathome za pomocą telefonu lub tabletu?
  16. Czy po każdej lekcji mogę otrzymać dźwięk z moich lekcji w formacie mp3?
  17. Czy używanie słuchawek jest obowiązkowe?
  18. Jakie kroki mogę podjąć, aby zoptymalizować jakość wideokonferencji?
  19. Czy możecie wystawić fakturę za mój zakup?

1. Jak wyglądają lekcje angielskiego ze Speakingathome?

Są to zajęcia konwersacyjne online, przez Skype, z jednym uczniem i nauczycielem, które koncentrują się głównie na wzmocnieniu i poprawie znajomości języka angielskiego mówionego.

2. Jaki poziom znajomości języka angielskiego jest mi potrzebny?

Wskazane jest posiadanie poziomu podstawowego, aby móc prowadzić minimalną konwersację. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zapisz się na pierwszą, 30-minutową lekcję, która jest bezpłatna. Dzięki temu można przetestować naszą metodę bez konieczności podejmowania jakichkolwiek zobowiązań.

3. Dla kogo przeznaczone są pakiety lekcji języka angielskiego online?

Nasi uczniowie mają różne powody lub motywacje, aby poprawić swój angielski: biznes, praca, studia, rozmowy kwalifikacyjne, jako hobby, pierwsze, przygotowanie do egzaminów IELTS, TOEFL itp.

4. Jakie są godziny otwarcia?

Każdy nauczyciel oferuje dostępność w innym czasie. Jesteśmy dyspozycyjni nawet w weekendy, podczas których również uczymy w naszej szkole. Nasi uczniowie rezerwują swoje lekcje w terminach oferowanych przez nauczycieli. W typowym dniu mamy zwykle dostępne przedziały czasowe od 8:30 rano do 22:00 wieczorem (GMT+1, Niemcy, Francja, Włochy i Hiszpania). Pamiętaj, że harmonogramy lekcji, które rezerwujesz w naszym kalendarzu, są wyrażone w strefie czasowej, którą skonfigurowałeś na swoim komputerze.

5. Jaki jest koszt lekcji języka angielskiego przez Skype?

Ceny są zróżnicowane i bardziej przystępne niż w przypadku większości lekcji kontraktowych. Możesz zobaczyć nasze ceny tutaj here.

6. Jak mogę zapisać się na lekcje u was?

W prosty, szybki i w pełni zautomatyzowany sposób nie musisz wykonywać połączeń ani kontaktować się z żadnym telemarketerem. Płatności dokonuje się za pomocą karty kredytowej/debetowej, przelewu bankowego lub Paypal. Możesz kupić dowolny z naszych kursów, klikając przyciski "Kup" lub "Umowa" na każdej stronie. Następnie należy się zarejestrować lub zalogować, podając swój login, a na następnej stronie zostaniesz poproszony o potwierdzenie wybranego kursu. Na koniec zostaniesz przekierowany na stronę wybranego przez Ciebie systemu płatności. Twój pakiet zajęć z języka angielskiego online będzie aktywny w naszym systemie natychmiast po potwierdzeniu płatności przez operatora płatności. Możesz zrezygnować z kursu i zwrócić pieniądze w przypadku, gdy chcesz to zrobić przed upływem 30 dni od daty zakupu i tylko w całości, po rozpoczęciu zajęć anulowanie nie jest dozwolone.

7. Jak działa metoda płatności przelewem bankowym?

W przeciwieństwie do metod płatności kartą kredytową/debetową czy Paypal, metoda płatności przelewem nie jest natychmiastowa, musisz wysłać przelew na konto wskazane przez naszą stronę internetową, a po jednym lub dwóch dniach zweryfikujemy płatność za Twój kurs i dodamy ją do Twojego konta.

8. Jak mogę utworzyć konto Skype?

Jest to proste, szybkie i bezpłatne. Konto na Skype można założyć klikając tutaj here.

9. Czy wszyscy nauczyciele są rodzimymi użytkownikami języka?

Tak, wszyscy nasi nauczyciele są rodzimymi użytkownikami języka. Mają doświadczenie i przeszkolenie w nauczaniu języka angielskiego. Możesz zobaczyć niektórych z naszych nauczycieli tutaj (Zobacz nauczycieli angielskiego online)

10. Z jakim wyprzedzeniem mogę zaplanować swoje lekcje?

Wszystkie lekcje należy zaplanować co najmniej 12 godzin przed godziną rozpoczęcia lekcji. System nie pozwoli Ci na to po upływie terminu.

11. Czy mogę odwołać już zarezerwowane lekcje?

Tak, pod warunkiem, że zrobisz to z wyprzedzeniem większym niż 12 godzin. System nie pozwoli Ci na to po upływie terminu.

12. Jak można anulować już zarezerwowane lekcje?

Nie jest konieczne, abyś informował nauczyciela o odwołaniu zajęć. Za pomocą jednego kliknięcia można anulować już zaplanowaną lekcję. Wejdź do naszego systemu, na głównej zakładce "Moje konto" zobaczysz po prawej stronie listę swoich zarezerwowanych i oczekujących lekcji angielskiego, kliknij przycisk "Anuluj" przy klasie, którą chcesz odwołać i to wszystko. Ta opcja jest dostępna tylko z 12-godzinnym wyprzedzeniem przed datą rozpoczęcia lekcji języka angielskiego.

13. Czy nauczyciel może odwołać zajęcia z języka angielskiego, na które jestem już umówiony?

Tak, nasi nauczyciele mogą mieć nieprzewidziane okoliczności i mogą odwołać zajęcia nawet na 1 godzinę przed ich rozpoczęciem. Nie martw się, punkty zostaną zwrócone i będziesz mógł umówić się z nim lub z innym nauczycielem w ramach dostępnych godzin.

14. Czy kursy angielskiego online, na które zapisałem się w Speakingathome, tracą ważność?

Tak, kursy kontraktowe są dostępne przez 1 rok od daty rozpoczęcia, po tym czasie tracą ważność.

15. Czy mogę odbywać lekcje Speakingathome za pomocą telefonu lub tabletu?

To zależy od tego, czy twój smartfon lub tablet na to pozwala, choć zazwyczaj każdy telefon komórkowy nowej generacji umożliwia bezproblemowe prowadzenie wideokonferencji przez Skype'a. W tym przypadku ważne jest, aby Internet, z którego korzystasz, był wysokiej jakości i abyś znajdował się w miejscu, w którym hałas nie będzie przeszkadzał nauczycielowi w słuchaniu Ciebie.

16. Czy po każdej lekcji mogę otrzymać dźwięk z moich lekcji w formacie mp3?

Tak, choć regulamin naszej Szkoły ma zasadę, że trzeba o tym przypomnieć nauczycielowi na początku lekcji. Nagrywanie to usługa dodatkowa, która może być obarczona błędem technicznym lub ludzkim podczas nagrywania. W związku z tym usługa ta nie jest obowiązkowa, więc w razie problemów z jej realizacją nie możesz nie ubiegać się o zwrot pieniędzy lub zwrot środków. Po zakończeniu zajęć trzeba będzie zapewnić środki do przesłania pliku. Akceptujemy wyłącznie usługi WeTransfer lub Dropbox.

17. Czy używanie słuchawek jest obowiązkowe?

Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo zalecane, aby jak najlepiej wykorzystać lekcję. Używając słuchawek, unikasz hałasów z zewnątrz i utraty koncentracji, znacznie lepiej słyszysz nauczyciela, a także znacznie bardziej przyczyniasz się do jakości nagrania lekcji w formacie mp3. Dlatego Speakingathome zdecydowanie zaleca używanie słuchawek.

18. Jakie kroki mogę podjąć, aby zoptymalizować jakość wideokonferencji?

Skype jest jednym z wiodących systemów wideokonferencyjnych na świecie, a jego wideokonferencje często zapewniają optymalną jakość. Jeśli zauważysz, że podczas lekcji występują problemy z jakością obrazu lub dźwięku, sprawdź, czy nie są pobierane pliki przez oprogramowanie, takie jak EMule, BitTorrent itp. Programy te wykorzystują znaczną szerokość pasma, pozostawiając niewiele miejsca na prawidłowe korzystanie z wideokonferencji przez Skype'a. Jeśli mimo wyłączenia tego typu programów nadal występują problemy z połączeniem, można wyłączyć wideo dla Skype'a i uczestniczyć w lekcji tylko w trybie audio. Dzięki temu zmniejszy się zapotrzebowanie na przepustowość łącza Skype.

19. Czy możecie wystawić fakturę za mój zakup?

Tak, oczywiście. Fakturę za zakup można otrzymać po zalogowaniu się, korzystając z opcji menu "Rozliczenia".